کافه مقاله

کافه مقاله

به فروشگاه ما خوش آمدید.

محصولاتی که دارای عبارت 'تأمین-رضایت-مشتری' هستند

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک، مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک، سطوح برنامه بازاریابی، فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک

توضیحات بیشتر

دانلود 26,000 تومان

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فایده از نظر مشتری، احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات، زنجیره ژنریک فایده (پورتر)، زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری

توضیحات بیشتر

دانلود 26,000 تومان

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک، مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک، سطوح برنامه بازاریابی، فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک، ماهیت

توضیحات بیشتر

دانلود 26,000 تومان

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فایده از نظر مشتری، احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات، زنجیره ژنریک فایده (پورتر)

توضیحات بیشتر

دانلود 26,000 تومان

پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم

پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم، در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ایجاد شخصیت قدرتمند، چگونه اجتماعی باشیم ، شناخت طرف مقابل، مهارت های گوش دادن، مهارت های رفع تعارض، همگام شدن با زبان بدن مخاطب، آمیخته های بازاریابی، 4 c، جدول سه مرحله در تفكر جدید بازاریابی، تحلیل رفتار مصرف کنندگان، تیپ های ارتباطی، د

توضیحات بیشتر

دانلود 26,000 تومان